- MOBILY - TABLETY - SMART

Recenze našich zákazníků
- Úvod
- Reklamace a vrácení zboží
Reklamaci na zakoupené zboží se uplatňuje u prodejce, u kterého byla věc zakoupena dle §2172, zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, popřípadě v autorizovaném servisním středisku. Upozorňujeme, že pro řádné a včasné řešení reklamace je osoba reklamující zboží povinna předložit relevantní doklad o zakoupení zboží u spol. Adrimax s.r.o. Kompletní obchodní podmínky najdete zde - "Obchodní podmínky"
Reklamace zboží
Co by měla reklamace obsahovat:
- Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady
Nejlépe kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby vyřízení vaší reklamace.
Dokument prokazující zakoupení produktu - ZÁRUČNÍ LIST / NÁKUPNÍ DOKLAD / POTVRZENÍ O ZAPLACENÍ u naší společnosti, tj. Adrimax s.r.o., IČ 04732723.
- Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email).
- NEPOSÍLAT karty SIM a paměťové karty (paměťové karty zaslat jen v případě, dochází-li např., že přístroj kartu nenačte apod...)
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy čisté! Zboží důkladně zabalte, tak aby bylo chráněno proti poškození při přepravě. Balík označte na viditelném místě nápisem REKLAMACE a uschovejte si potvrzení o odeslání!
Jak postupovat:
- Vyplněný reklamační protokol - návrh reklamačního protokolu zde
- Odešlete reklamované zboží na níže uvedenou adresu, nebo jakkoliv jinak můžete doručit i osobně.
Doručovací adresa pro zaslání reklamace:
eMOBILKY.cz – zákaznické centrum, Pode Zdí 144/7 , 748 01, Hlučín
tel: +420 228 229 845 , email: info@emobilky.cz
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-ti denní lhůtě
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy / vrácení zboží
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů (u nového zboží - nerozbalené, 14 dní u zboží, které bylo odzkoušeno a z nějáko důvodu nevyhovuje), krom "výjimky" od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. V případě, že objednávka bude již vyřízena předána dopravci, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu nákladu na dopravu, dle zvoleného dopravce.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14-ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze například rozbalené / použité baterie do mobilních telefonů, aplikované tvrzené skla, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu například sluchátka / handsfree a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Jak postupovat:
- Vzor pro odstoupení od smlouvy je dostupný ke stažení zde.
- Odešlete reklamované zboží na níže uvedenou adresu, nebo jakkoliv jinak můžete doručit i osobně.
Doporučujeme zasílat doporučeně balíkem a pojistit zásilku na hodnotu zboží. Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží.
ZÁSILKY NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘEVZATY.
Doručovací adresa pro vrácení zboží:
eMOBILKY.cz – zákaznické centrum, Pode Zdí 144/7 , 748 01, Hlučín
tel: +420 228 229 845 , email: info@emobilky.cz
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
V případě vady zboží a uplatněné reklamace, se rozlišuje, zdali-je tato vada podstatným či nepodstatným porušením smlouvy. Při podstatném porušení smlouvy - Obchodních podmínek má kupující právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
- na odstranění vady opravou věci
- na přiměřenou slevu z kupní ceny
- na odstoupení od smlouvy
Délka poskytované záruky
U všech nových mobilních telefonů, tabletů, příslušenství, chytré elektroniky a jiného námi prodávaného zboží je poskytována 2-letá záruka výrobcem / distributorem, krom přístrojů značek Apple. Mobilní telefony značky Apple po vaší registraci a aktivaci vašeho přístroje, aktivace Apple ID na vaší osobu apod. U prodáváného zboží značky Apple z distribuce EU činí záruka 12 měsíců od aktivace přístroje, dle záručních podmínek společnosti Apple. Dalších 12 měsíců poskytuje záruku prodejce, celkem je tedy záruka 24 měsíců..
U nového zboží zakoupeného na IČ, podnikatelem je poskytována záruční doba v délce 12 měsíců.
Náklady na vrácení zboží, nebo doručení zboží k reklamaci prodávajícímu nese kupující. V případě vrácení zboží kupující také odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Práva za vady a záruky se uplatňují u prodávajícího, popřípadě v autorizovaném servisním středisku, který provede vyřízení reklamace, a to v co možná nejkratším termínu. Pokud je kupující spotřebitel, vyřídí prodávající reklamaci obvykle ve lhůtě 14 - 30 dnů.
Ve věci řešení reklamovaného výrobku s cílem odstoupení od kupní smlouvy na základě vadného příslušenství, upozorňujeme, že ačkoli se jedná o součást balení, záruka se posuzuje u každé této součásti (dále jen jednotky) ZVLÁŠŤ*. Platí tedy, že pro nárok na odstoupení od kupní smlouvy musí být všechny vady shledány v jednotce mobilního telefonu. Do nároku na odstoupení se nepočítají reklamace příslušenství.
eMOBILKY.cz neručí za případné odstranění dat z mobilního telefonu při záruční opravě a následné rutinní aktualizaci SW-FW v autorizovaném servisním středisku. Totéž se týká nadstandardního příslušenství (např. ochranné sklo na LCD - nutnost výměny LCD autorizovaným servisním střediskem v důsledku závady, nebo výmněny za nový přístroj apod).
Upozorňujeme, že pokud si kupující odmítne převzít vyřízenou reklamaci do 30 dnů ode dne jejího vyřízení, může prodejce účtovat spotřebiteli skladné ve výši 10Kč za každý započatý den. Neprojeví-li kupující zájem si zboží vyzvednout do doby, kdy výše skladného převýší tržní cenu reklamovaného zboží, bude zboží použito na úhradu skladného a cenový rozdíl bude poukázan na účet spotřebitele.
Záruka se nevztahuje na:
- Neodborné nebo nesprávné použitím výrobku.
- Hrubé zacházení.
- Nevhodné skladování.
- Provozováním v agresivním prostředí.
- Použitím jiného, než výrobcem schváleného příslušenství.
- Připojením na elektrický rozvod nesprávných parametrů (napětí, kmitočet).
- Vniknutím cizích látek do přístroje.
- Poškození přírodními živly.
- Vadnou funkcí sítě mobilních telefonů.
- Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
- Nefunkčnost výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
- Opotřebení zboží vzniklé obvyklým či nadměrným užíváním.
- Neoprávněné změny údajů v záručním listu - daňovém dokladu.
- Nedodržení správného způsobu používání.
- Neodborný zásah.
- Neodbornou opravu.
- Přímo úměrnou ztrátu kapacity baterie po delším užívání, než 1/2 roku
Pozor, u přístrojů s podezřením na mechanické poškození neručíme za následně vzniklé, či dodatečně projevené vady, (porušení soudržnosti vnitřních komponentů či součástek přístroje) odhalené během servisního zásahu v servisním středisku, stejně tak i u přístrojů s podezřením na zasažení kapalinou s následky oxidace, níže jsou v příloze uvedeny nejčastější příklady způsobující oxidaci.
V případě nesouhlasu s rozhodnutím reklamace může kupující podat návrh na jeho znovu bezplatné přezkoumání.
Služby bránící provedení záruční opravy
Produkty spol. APPLE
Výrobce Apple zpřístupnil možnost ověření, zda je na telefonu aktivní funkce Find My iPhone (Najít iPhone). Informujeme, že s aktivní službou ,, Find my iPhone,, není možné telefon přijmout do servisu na záruční ani na nezáruční opravu! Pokud si nejste jistí, že je funkce ,,Find my iPhone,, vypnutá (například telefon nejde zapnout), tak máte možnost ověření přes tento odkaz : https://www.icloud.com/activationlock/
Vzhledem k novému nastavení zabezpečení u iPhone s iOS7 a novější je nutné dodržet následující:
Toto zabezpečení je na tak vysoké úrovni, že není překonatelné servisními středisky Applu. Pokud je přístroj zaslán do autorizovaného servisu Apple k opravě a bude na něm aktivní služba Find my iPhone, servis nemůže provést opravu výměnou jednotky a nepřijme přístroj do opravy do doby, dokud nebude tato služba deaktivována.
Jak na to: odebrání zařízení ze služby, když k němu nemáte přístup
1. Otevřete libovolný webový prohlížeč a otevřete adresu iCloud.com
2. přihlaste se svým Apple ID
3. po přihlášení klepněte na ikonu Hledat můj iPhone
4. zvolte konkrétní zařízení
5. pokud je zařízení offline, klepněte na položku Odstranit ze služby Hledat můj iPhone
6. pokud je zařízení online, klepněte nejdříve na položku Smazat (tím se smažou veškerá uživatelská data). Po úspěšném smazání se objeví položka Odstranit ze služby Hledat můj iPhone, kterou zvolte
Jak na to: odebrání zařízení ze služby, pokud k němu máte přístup
Pokud je před prodejem nebo cestou do servisu zařízení funkční, můžete jej odebrat ze služby jednoduše:
1. Otevřete Nastavení > iCloud
2. vypněte položku Hledat iPhone
Samsung nyní nově nabízí i službu ZÁMEK REAKTIVACE a zabezpečení SAMSUNG ACCOUNT účtem.
Tuto službu je potřeba před odesláním zařízení do servisu také deaktivovat.
Xiaomi nabízí službu ZÁMEK REAKTIVACE a zabezpečení Xiaomi účtem
Tuto službu je potřeba před odesláním zařízení do servisu také deaktivovat.
Zámek obrazovky a google účty u všech značek mobilních telefonů
V případě, že máte zámek na displeji, napříkad tzv. gesto, heslo a jiné, je nutné tento zámek / kód zrušit / deaktivovat - za předpokladu, že přístroj jde zapnout a deaktivace je možná. Je také nutné deaktivovat google účet v přístroji.Pokud nelze zařízení zapnout, logicky není možné provést deaktivaci.