Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

_____________________________

______________________________


Spolehlivý nákup


______________________________




Reklamační řád

Reklamaci na zakoupené zboží se uplatňuje u prodejce, u kterého byla věc zakoupena dle §2172, zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, popřípadě v autorizovaném servisním středisku. Upozorňujeme, že pro řádné a včasné řešení reklamace je osoba reklamující zboží povinna předložit relevantní doklad o zakoupení zboží u spol. eMOBILKY.cz.

V případě vady zboží a uplatněné reklamace, se rozlišuje, zdali-je tato vada podstatným či nepodstatným porušením smlouvy. Při podstatném porušení smlouvy - Obchodních podmínek má kupující právo:

  • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
  • na odstranění vady opravou věci
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny
  • na odstoupení od smlouvy

U nových mobilních telefonů značek Apple po vaší registraci a aktivaci vašeho přístroje, aktivace Apple ID na vaší osobu apod... není možné přístroj vrátit ve 14-ti denní lhůtě a to z důvodů, že přístroj již nelze uvést zpět do předprodejního stavu, dnem, kdy provedete aktivaci začíná běžet záruční lhůta v autorizovaném servise. U prodáváného zboží značky Apple činí záruka 12 měsíců od aktivace přístroje, dle záručních podmínek společnosti Apple. U zboží zakoupeného na IČ, podnikatelem je poskytována záruční doba v délce 6 měsíců od zakoupení.

Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese kupující. Kupující také odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání  s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Práva za vady a záruky se uplatňují u prodávajícího, popřípadě v autorizovaném servisním středisku, který provede vyřízení reklamace, a to v co možná nejkratším termínu. Pokud je kupující spotřebitel, vyřídí prodávající reklamaci obvykle ve lhůtě 14 - 30 dnů. V některých případech se lhůta pro vyřízení reklamace může prodloužit až na 60 dní pokud je reklamace závislá na dalších vlivech, které nemůže prodávající ovlivnit (např. délka opravy zboží v servisním středisku, čekání na náhradní díl od výrobce … atp.).

Ve věci řešení reklamovaného výrobku s cílem odstoupení od kupní smlouvy na základě vadného příslušenství, upozorňujeme, že ačkoli se jedná o součást balení, záruka se posuzuje u každé této součásti (dále jen jednotky) ZVLÁŠŤ*. Platí tedy, že pro nárok na odstoupení od kupní smlouvy musí být všechny vady shledány v jednotce mobilního telefonu.  Do nároku na odstoupení se nepočítají reklamace příslušenství.

eMOBILKY.cz neručí za případné odstranění dat z mobilního telefonu při záruční opravě a následné rutinní aktualizaci SW-FW v autorizovaném servisním středisku. Totéž se týká nadstandardního příslušenství (např. ochranné sklo na LCD - nutnost výměny LCD autorizovaným servisním střediskem v důsledku závady, nebo výmněny za nový přístroj apod).

Upozorňujeme, že pokud si kupující odmítne převzít vyřízenou reklamaci do 30 dnů ode dne jejího vyřízení, bude účtováno spotřebiteli skladné ve výši 30Kč za každý započatý den. Neprojeví-li kupující zájem si zboží vyzvednout do doby, kdy výše skladného převýší tržní cenu reklamovaného zboží, bude zboží použito na úhradu skladného.


Záruka se nevztahuje na:

  • Neodborné nebo nesprávné použitím výrobku.
  • Hrubé zacházení.
  • Nevhodné skladování.
  • Provozováním v agresivním prostředí.
  • Použitím jiného, než výrobcem schváleného příslušenství.
  • Připojením na elektrický rozvod nesprávných parametrů (napětí, kmitočet).
  • Vniknutím cizích látek do přístroje.
  • Poškození přírodními živly.
  • Vadnou funkcí sítě mobilních telefonů.
  • Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
  • Nefunkčnost výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
  • Opotřebení zboží vzniklé obvyklým či nadměrným užíváním.
  • Neoprávněné změny údajů v záručním listu - daňovém dokladu.
  • Nedodržení správného způsobu používání.
  • Neodborný zásah.
  • Neodbornou opravu.
  • Přímo úměrnou ztrátu kapacity baterie po delším užívání, než 1/2 roku

 

Pozor, u přístrojů s podezřením na mechanické poškození neručíme za následně vzniklé, či dodatečně projevené vady (porušení soudržnosti vnitřních komponentů či součástek přístroje) odhalené během servisního zásahu v servisním středisku, stejně tak i u přístrojů s podezřením na zasažení kapalinou s následky oxidace, níže jsou v příloze uvedeny nejčastější příklady způsobující oxidaci.

V případě nesouhlasu s rozhodnutím reklamace může kupující podat návrh na jeho znovu přezkoumání.

 

Služby bránící provedení záruční opravy

Produkty spol. APPLE

Výrobce Apple zpřístupnil možnost ověření, zda je na telefonu aktivní funkce Find My iPhone (Najít iPhone). Informujeme, že s aktivní službou ,, Find my iPhone,, není možné telefon přijmout do servisu na záruční ani na nezáruční opravu!  Pokud si nejste jistí, že je funkce ,,Find my iPhone,, vypnutá (například telefon nejde zapnout), tak máte možnost ověření přes tento odkaz : https://www.icloud.com/activationlock/

Vzhledem k novému nastavení zabezpečení u iPhone s iOS7 a novější je nutné dodržet následující:

Toto zabezpečení je na tak vysoké úrovni, že není překonatelné servisními středisky Applu. Pokud je přístroj zaslán do autorizovaného servisu Apple k opravě a bude na něm aktivní služba Find my iPhone, servis nemůže provést opravu výměnou jednotky a nepřijme přístroj do opravy do doby, dokud nebude tato služba deaktivována (reklamace bude vrácena zpět bez provedené opravy na náklady zákazníka).


Jak na to: odebrání zařízení ze služby, když k němu nemáte přístup

1.     Otevřete libovolný webový prohlížeč a otevřete adresu iCloud.com
2.     přihlaste se svým Apple ID
3.     po přihlášení klepněte na ikonu Hledat můj iPhone
4.     zvolte konkrétní zařízení
5.     pokud je zařízení offline, klepněte na položku Odstranit ze služby Hledat můj iPhone
6.     pokud je zařízení online, klepněte nejdříve na položku Smazat (tím se smažou  veškerá uživatelská data). Po úspěšném smazání se objeví položka Odstranit ze služby Hledat můj iPhone, kterou zvolte

Jak na to: odebrání zařízení ze služby, pokud k němu máte přístup

Pokud je před prodejem nebo cestou do servisu zařízení funkční, můžete jej odebrat ze služby jednoduše:

1.     Otevřete Nastavení > iCloud
2.     vypněte položku Hledat iPhone

!! POZOR !!

Pokud zůstane služba ,, Hledej můj iPhone ,, aktivní a nebude do 3 dní od doručení zboží na reklamaci zrušena, bude zboží vráceno zpět bez opravy a bude účtováno dopravné ve výši 189,- Kč s DPH.

Samsung nyní nově nabízí i službu ZÁMEK REAKTIVACE.
Tuto službu je potřeba před odesláním zařízení do servisu také deaktivovat.

Zámek obrazovky

V případě, že máte zámek na displeji, napříkad tzv. gesto, heslo a jiné, je nutné tento zámek / kód zrušit / deaktivovat - za předpokladu, že přístroj jde zapnout a deaktivace je možná.


Co by měla reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady - REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE!
  • Kompletní výrobek reklamace (většinou stačí mobilní telefon a baterie, pokud se jedná o telefon jakožto reklamové zboží).
  • Dokument prokazující zakoupení produktu - ZÁRUČNÍ LIST / NÁKUPNÍ DOKLAD u naší společnosti, tj. Adrimax s.r.o., IČ 04732723.
  • Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email).
  • NEPOSÍLAT karty SIM a paměťové karty (paměťové karty zaslat jen v případě, dochází-li např., že přístroj kartu nenačte apod...)

 

Jak postupovat:

Podání reklamace je možné pouze zasláním Českou poštou na adresu uvedenou viz. níže, sklad není přístupný veřejnosti. Doporučujeme zasílat doporučeně balíkem a pojistit zásilku na hodnotu zboží. Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci.

 

Kde reklamaci zaslat:

Adrimax s.r.o.
Světova 523/1, Libeň
Praha 8, 180 00

 

V případě dotazů nás kontaktujte.